Shitfaced x300.

Hej, ni.

Mja, igår blev det en riktig jävla rackarbajsarfylla, vill jag lova. Och det säger jag inte för att verka häftig/cool/frän/bäst, utan så vare helt enkelt. Längesen det var såhär kul. Och jag kan garantera er, att ha med en baginbox på fest är väldigt lyckat och framförallt uppskattat. Jag drack själv upp 2 liter medan resten bjöd jag bort. Jag minns även att en snubbe där gav mig en shot med ren sprit. Men mådde jag dåligt? Nej. Jag var bara med i matchen.

Fast den som blev mest shitfaced på denna lilla fest var nog Reben. Hon däckade runt 00.30 - 01.00. Inne i sitt badrum. Hon hade plockat ut handdukar och använt som kudde. Vet inte hur länge hon sov där, dock. Det måste varit i över 5 timmar iaf. Så grattis, Rebecka. Detta gjorde du bra!

Mathias kom även förbi. Han visade mig lite MJ-moves, minns jag. Dock minns jag inte när han gick. Kvällen avslutades iaf med en tripp till Timmy's med Hannah för att sänka en kebabrulle. Och hör och häpna - Jag åt inte ens upp skiten. Vad är felet? Däckade i Reben's säng. Får ett samtal från Norge, en full Robert ville stri. Lägger på lika snabbt som man svarat och däckar återigen. Vaknar 10.30 och undrar vart fan Hannah har tagit vägen, då hon sov bredvid mig den natten. Det var ju bara Reben som låg där?! Men Hannah berättade senare på dagen att hon hade fått skjuts av mor sin hem vid 9 eller nåt. Bra, Hannah.

Idag har jag jobbat och dött. Jag har inte haft någon större baksmälla, så det var ju skönt. Avslutade dagen med att dra hem till Möller för att kolla på This Is It. Fan va bra Michael är. Det är helt sjukt.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!