Sex and the city 2.

HALLOJ!

Igår vart det en fullspäckad eftermiddag. Kaffe med Simon och Ejub, sen äta med Stina A och sen bio med Möller, Emma och Hanna. Det blev Sex And The City 2. Och jag kan säga som så att dom kritikerna som bara gett filmen skit kan gå o dö eller nåt. Filmen var ju förfan 100000000ggr bättre än den första och jag är faktiskt apnöjd med den. Är inte ett dugg besviken. Och jag skulle LÄTT kunna gå och se den idag igen! Ska definitivt köpa den när den kommer ut! Såatteh.. aa. Ni som älskar SATC ska ju gå och se den här iaf. Ni kommer va helt lyriska som jag.

Idag ska jag hem till Lollo och dricka kaffe. Sen blir det Desperate Housewifes hos Möller, fast hon vet inte om hon skulle palla det idag...

Annars.. ska jag ligga i solen och pressa. Hört att det inte är ett moln på himlen och att ja ser ut som ett jävla lik.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!