Other things goin on.

Tjenna!

Syrran har whinat om att hag inte bloggat någonting denna helg. Inte så konstigt, faktiskt. Har knappt varit hemma någonting.

I fredags blev det en spontan utgång. Jag började med att ta en öl med Lollo, sedan drog vi hem till Linn där hon bjöd på rött vin och rosé-vin. Sedan mot Tables för öl och biljard. Där bjöd Emma på en flaska rosé. Sedan köpte jag mer öl.. sen drar jag till Tempel och möter Robert. Mer öl. Sedan drar vi till hans kusin och somnar där.

Vaknar och har ont i hela kroppen, dock ingen bakfylla. Drar hem runt 12 och slöar. Sedan runt 13.30 drar jag in till stan med syrran för att kolla på stadsloppet fram till 15.00. Mat 16.00. Efter maten och en stunds vilande beslutar jag mig för att följa med syrran och systerdotter hem till dom och sover även över där. Vi köpte med tacos och kollade på film på tv:n och busade lite med systerdotter Ellen innan hon skulle sova. Jag & syrran somnade runt 22.30. Tro det eller ej.

Vaknar runt 8:30 och käkar frukost. Busar med systerdotter lite till och somnar en sväng igen. Vaknar och busar lite till med Ellen och sedan runt 12.20 drog jag till jobbet. Nu är jag helt färdig. Ska bli skönt o få sova i sin egna säng inatt!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!