Memorialfest för MJ.

Dåligt uppdatering, jag vet. Har inte haft tid.

Igår var det midsommar och exakt ett år sen Michael Jackson gick bort. Då befann jag mig i sommarstugan i Väse, och sedan var jag kattvakt hos Möller. Sov även över där. Hade alltså inte chansen att hylla MJ "på riktigt" igår.

Därför så ska jag göra det idag. Har blivit bjuden på någon slags memorialfest hemma hos min bög Simons bögkompis Daniel. Dresscode var svart klädsel. Det passar ju bra, eftersom jag bara har svarta kläder?! Haha. Men skönt att det finns fler som vill göra sånahär minnesgrejer för MJ! Mina polare är ju inte lika insatta i King of Pop som jag...

Nu ska jag bli fräsch, hämta öl hos Möller och sen dra till denna memorialfest!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!