Litte bra dag?!?!?!

TJENNA!

Gud va roligt & se er igen. Eller ja, bloggen rättaresagt. Det har ju hänt lite grejer idag som ni säkert vill ha reda på. Annars hade ni ju faktiskt inte varit här inne och läst all skit jag skriver ibland. Here we go;

1. Barnvakt. Blir väckt 10.01 av syrran. Hon frågade snällt om jag kunde vara barnvakt åt systerdotter i 10-20 minuter för hon skulle till Haga och lämna över en smörgåstårta och sedan till sjukhuset för att lämna in en hyrd barnstol. Självklart ställde jag upp. Allt för min systerdotter (och syrran såklart), så det var roligt att få träffa Ellenkaramellen en sväng! Hon blir sötare och sötare  för varje gång jag ser henne, faktiskt.

2. Sex And The City-maraton. Med mig själv såklart. Körde igenom en skiva (6st avsnitt) och bara njöt. Jag älskar fan SATC. Iaf i perioder. Jag vill bara börja råbanta, använda märkeskläder och exklusiva klänningar och skor för flera tusen, dricka cosmopolitans 24/7 och framförallt hänga med brudarna. Männen skiter jag faktiskt i.

3. Diska och bädda säng. Detta gör jag endast för att agera duktig dotter. Älskar att få höra va duktig man är som gjort någon nytta hemma från mamma & pappa. Skulle ju städat mitt rum också, men det tar jag imorgon...

4. Kvalitetshäng med Möller. Drog in till stan och gick till bolaget med min allra bäste vän Linn Möller, för att sedan dra till en uteservering och ta en öl. Sedan mot Koriander. Sen hem till Möller. Sedan ner till biljard-nian. OCH SEN, för att slutligen hamna på Glada Ankans uteservering. Tro nu förfan inte att jag är alkoholist, för jag har bara druckit 2 öl idag. Däremot kan ni få kalla mig livsnjutare. Jag vill fan aldrig gå hem när det är sånthär väder?!

5. Film-maraton. Visserligen har jag inte börjat dra igång någon film än. Igår tankade jag hem Twilightfilmerna, och nu tankar jag I Love You Phillip Morris och Youth in Revolt. Beslutsångest. Jag  vill se alla helst nu, men jag kommer slockna inom 2 timmar så det sket sig...

Ja. Så nu vet ni ju vad jag har hittat på idag. Skitbra dag. Imorgon ska jag tvätta och städa mitt rum för en gångs skull. Ser på riktigt ut som ett bombnedslag. No kiddin', alltså. Fo real. Haré gött.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!