Jises vilken dag.

Hallå, eller.

Jeez, what a day. Jag har varit till arbetsförmedlingen IGEN denna vecka, för att de lyckas göra fel som vanligt. Denna gången handlade det inte om försäkringskassan, utan om underskrift på att jag ska börja studera. Yes, ni hörde rätt. Jag ska börja på JobbCollage den 23 Juni. Ska bli kul att få göra något om dagarna, faktiskt. Även om det är sommar och man helst bara vill va ute.. men det kvittar nu faktiskt, känner jag. Är så less på att bara gå runt hemma. Träffade även på Marcus som jag dejtade i några månader. Han försökte hälsa, men jag vägrade hälsa tillbaka. Jag var så arg att jag skakade när jag fick syn på han, hahaha. Kanske dags att släppa taget och gå vidare, StinaBerit?

Efter AMS drog jag till Möller och myste i hennes trädgård med henne, Stella (Möller's kattonge), Emma och Schneggel! Sen drog vi och hyrde film och köpte potatissallad och kyckling. Görgött!

Imorgon är det städdag som står på schemat. Sen hälsa på Möller en snabbis. Samt kolla vart fan Norra Kyrkogatan 4 ligger, då det är där jag börjar plugga. Och sedan dra hem till Lollo för att planera vad vi ska handla för mat på midsommar. Det blir iaf att vara hemma. Kanske ta ett glas vin, men inget party. På midsommar kommer också vara den dagen då King of Pop dog. Då ska jag dunka MJ heeeela dagen 24/7. Jag ska inte sörja, bara hylla. HEE-HEE!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!