I made up my mind.

WZUUUUP!

Mja, jag är fan helt okej nu. Samma gamla StinaBerit är tillbaka. Förstår inte hur jag kan bli sådär cp ibland, men ja. Shit happens when you party naked, som ja bruker säge!

Igår var jag på stan med min kära bög Simon Näs! Vi kollade lite på Mallorca-grejer som vi ska ha till Arvikafestivalen. Hittade massa fräna grejer. Typ som en gigantisk rosa pimphatt. Funderar starkt på att köpa den.. Och det vore faktiskt kul att leka pimp eftersom jag aldrig någonsin har rört eller kommer röra en snubbe på festivalen. Det är ju mycket roligare att sälja folk än att sälja sig själv. Eller?

Efter stan blev det kaffe. Sen beslutade jag mig för att gå en jävligt lång promenad, som blev till en lång långpromenad. Gick lite varstans och runt en sjö och grejer. Behövde få rensa tankar och få bort en klump i magen som det gick sådär med. Men det var jävligt gött att få gå ut o gå för sig själv iaf.

Ikväll ska jag träna på Friskis med Möller. Hoppas att jag inte dör som jag brukar göra.. tycker själv att min kondis blivit lite bättre, så nu jävlar. Ska bli jävligt gött eftersom det inte blev nån träning förra veckan!

Nu ska jag göra nåt vettigt. Typ dra till stan och köpa present till morsan som fyller 52 imorrn.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!