Födelsedag och student.

KÖRS I TAKET!

Idag har dagen gått i ett ungefär. Vaknade 10.15 för att göra mig i ordning o sedan agera salladsbud till morsan och hennes arbetskamrater. Hon fyller ju år så då äre väl bara o ställa upp. Det roliga var att jag gick till fel salladscafé först. "öööh, aaah... jag vill ha en... varmrökt lax...". Hon i kassan såg ut som ett jävla frågetecken och sa "du.. du är inte på Saluhallen nu. Detta är Maché". KUCK tänkte ja. Hade bara köat i 10 min.....

Efter jag fixat damernas förbannade sallad så gick jag på stan och hälsade på Frida och Robin på Carlings och tjötade lite. Passade även på att köpa studentpresent till Sandra som tog studenten idag. Drog till hennes skola och firade henne lite snabbt med Cazzie och Alex.

SEN drog jag in till stan igen och köpte en bukett blommor för 200:- och 2 trisslottor. Så 250:- till morsan på hennes födelsedag. Såhär givmild har jag nog aldrig varit...

Avslutade dagen med att käka på Napoli med familjen. Stendog efter maten. Har aldrig varit såhär mätt. Men gött vare!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!