Fabulous day. =)

ÅÅÅÅH!

Jag älskar sånahär dagar, då alla är helt jävla fantastiska oavsett humör! Jag önskar att denna dagen aldrig tog slut. Så jävla bra var den. Och nej, jag fick inte ligga. Däremot har jag hängt med riktigt bra fölk!

Drog in till stan på eftermiddagen och köpte kaffe med Simon, Stina, Clara och Schneggel. Vi drog till muséebryggan och mådde gött och tölade på och garvade åt allt och inget. Sen drog jag, Schneggel och Stina iväg till Konsum för att handla med lite käk hem till Möller. Min favoritkompis var lite deppig men vi piggade upp henne genom att prata om gamla roliga grejer som hänt. Sånt hjälper ALLTID om man är litte ledsen. True story.

Nu har jag kommit hem igen. Gnagat på 110 jordgubbar för att vara exakt. Riktigt jävla rövgott äre. Dunkar Magnus Uggla - Pärlor åt Svin gör jag också, även om jag känner att jag inte behöver lyssna på den, då jag redan vet att jag är bäst i världen. Har även kommit på att jag varit med om alla snubbar Ugglan sjunger om i den låten. Det är tragiskt.. men vad mer kan ja säga? StinaBerit - elitdejtarN^. Nu får det fan va bra, tror jag. Haha.

Imorgon ska jag städa mitt rum, lämna CV på en restaurang i Viken och hänga med fölk.

ÅH va bra jag mår. YESYESYES!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!