En jävligt tråkig dag.

Hejrö!

Idag är det en skittråkig dag. Finns ingenting att göra. Så jag har faktiskt dammat hela mitt rum idag. Överallt. Och dammsugit. Så roligt har jag alltså haft det. Åtminstone blev mitt rum rent, but still - I'm boooored.

Blev ingen träning för min del idag heller. Har inga pengar. Allt jag har på mitt konto + min lön måste gå till månadens mobilräkning... yaaay, how fun. Not.

Igår var det en helt okej dag, iaf. Då blev det arbetsförmedlingen. Fick äntligen ett möte inbokat på fredag. Känns som att Arbetsförmedlingen inte gör ett skit nu för tiden. Min handlingsplan är ju helt tom och det ska ju vara tvärtom?! Och hon jag pratade med igår såg också fundersam ut när hon fick se att jag inte hade varit på möte eller hade några kommande möten på länge. Men nu så... fick även försäkringspappret påskrivet, så om ca 3 veckor kommer pengarna. Då jävlar. Då ska det inhandlas massa öl, ett tält, massa snus och andra viktiga saker man bör ha med sig till arvikafestivalen. Det är ju trots allt bara 3 veckor och 5 dagar kvar tills vi åker!

Efter arbetsförmedlingen hängde jag med Stina A och Schneggel. Sen drog jag till pizzeria Vizit och lämnade mitt CV där. Han skulle höra av sig hur det än blir med jobbet.. så det var ju skönt. Efter det blev det en liten fika på Waynes med Simon, Stina A, Schneggel och Tessan. Görmysigt.

Och idag ja.. är jag bara uttråkad. Skitväder, skitdag, skit skit skit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!