Det är väl gött.

Tjenna!

Idag äre fredag. Jag agerar nykterist ikväll. Känns jävligt bra.. var ju knappt hemma någonting förra helgen. I fredags var jag ute och drack och sov borta, sen på lördagen var jag hemma snabbt o sen in till stan igen, o sen hem till syrran o sov över där till söndagen, för att sedan jobba direkt. Så ja. Förstå min glädje med att vara hemma.

Imorgon är det dock utgång. Hannah har ju kommit hem från Dublin och jag har inte sett henne på nåt år, så det ska bli jävligt kul & få träffa henne igen. Och de andra som ska på denna fest också, såklart. Ska även passa på att se Victorias & Daniels bröllop med morsan litegrann innan... känns som att det är ett måste.

Och på söndag ska jag jobba.. och så visar TV3 Michael Jackson's THIS IS IT klockan 21:00 ! Och jag vill tipsa alla till att se denna film för er som missat. Tycker den visar vem han var och hur otroligt jävla talangfull han var. Det är inte klokt... och om en vecka är det ju 1 år sen han dog. Då ska jag nog spela hans musik lite extra. Kanske även slänger in ett hyllningsinlägg till denna fantastiska människa. Åh, va bra han är!

Nu ska jag chilla vidare med päronen, för det tycker jag är så jättebra.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!