Är äckligt råtaggad!

Okej. Såhär är det.

Den här kvällen kunde faktiskt inte bli roligare inomhus. Ja, ni läste rätt. Inomhus. Jag har suttit framför datorn i princip hela kvällen och bara skrattat. Har pratat gamla minnen med Hannah (bruden som är bosatt i Dublin men är på besök i Sverige) och dom minnena är helt sjuka. Och jag är så jävla taggad inför imorrn så det är galet. Hoppas att kvällen blir lika stukad som de andra gångerna vi var ute, på gymnasietiden. Herre. Min. Gud. Imorgon vill jag alltså att detta ska hända;

1. Vi ska sjunga Cara Mia tills vi blir hesa.
2. Vi ska köra ölspelet via kortlek. Varav kortleken ska såklart vara gjord av papperslappar.
3. Vi ska prata norska/svengelska när vi hamnar i dimman.
4. Vi ska få fram skandalbilder. Hej, facebook!
5. Vi ska skicka dryga fyllesms.
6. Vi ska dansa tills vi bryter benen.
7. Vi ska lyssna sönder Black Jack - Inatt Inatt.
8. Vi ska banga krogen.
9. Vi ska bli yra.
10. Vi ska köra ALL IN.

Ja. Det var det. Sen kanske vi inte gör exakt allt, but still. Sen måste jag tänka på min image, också. En är ju moster och fyller 21 om 1 månad. Och kroppen orkar nog inte lika mycket som man gjorde när man var 18....

Iaf. Jag är råtaggad. Hoppas att det syns.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


hannah

bring it!

2010-06-19 | 18:10:30
http://hmcj.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!