Life is still good.

HELLO!

Igår blev det en spontan utgång med de allra bästa! Jag, Schneggel, Möller, Clara, Viktoria B, Stina, Tessan, Simon, Brorsan, Jacob och Jon. Satt på sandgrundsudden och drack öl medan brorsan spelade gitarr. Kickade lite boll också. Sedan drog vi till Koriander! Och jag hade verkligen rövkul! Sen avslutades kvällen med en komplimang från en okänd människa, och sånt gör att jag får bättre självförtroende. Har börjat bli sämre på sistone. Så tack, du okända man från Lesjöfors! Tack för du sa till min bror "Din syster är väldigt vacker att titta på". Han sa nåt i den stilen, iaf... haha. Åh vad det värmde. Och tack storebror för att du är ärlig och öppen mot mig. Du är världens bästa storebror!

Idag har jag och några från Camp Mallorca varit på stan. Köpte mig ett cocktailglas i flamingoform på Lagerhaus och solstift samt Resorb på apoteket. Gött. På måndag måste jag inhandla de sista grejerna inför Arvika, för på TISDAG bär det av!! ÅHHH älskade arvika. <3 Som jag saknat dig.

Jag mår så jävla bra nu för tiden. Allt faller på plats, känns det som. Inga skulder, inga räkningar, det går bra inom jobbsökandet, jag har äckligt bra umgänge, mina syskon är guld och allt är bara gött!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!