Syrrans möhippa!

Åh, vilken jävla fantastisk lördag jag har haft!

Under 3 veckor har jag hållit tyst om en grej.... och det var SYRRANS MÖHIPPA! Jag och mina kusiner + vänner till syrran överraskade henne på hennes jobb 09:00 och gav henne vin och öl, tiara med slöja, och släpade med henne till paintball-stället. Där hade vi 3-kamp.

Vi delade upp oss i två lag och började tävla. Den första grenen var Jätteskidan (ni vet, när man är ett lag som ska gå frammåt med ett par plankor?), skottkärrerace (en i laget sätter sig i en skottkärra medan den andra i laget kör och sen tvärtom) och sist körde vi sumobrottning! Riktigt jävla apkul var det! Jag vann såklart min moststånadare, Iris, överlägset. Hon är inte så stor och jag är ju som ett berg. Haha!

Efter 3-kampen drog vi iväg till sandgrundsudden för picknick! Mycket gott och mycket trevligt. Samtidigt fick syrran svara på frågor som vi tjejer har ställt. Och hon fick en peng för varje rätt svar. Det slutade med att hon fick 600 tror ja!

Sen var det dags för magdans. Syrran drog iväg med instruktören och kom tillbaka - iklädd i turkisk utstyrsel! HAHA det var skitfint. Efter att vi alla fick lära oss att dansa magdans (som för mig verkade som turkdans) så var det syrrans tur att dansa solo inför alla oss tjejer. Mycket underhållande, men hon var riktigt duktig :)

Efter magdansen tog vi bussen hem till Iris för att duscha och göra oss fräscha. Det bjöds även på lite snacks och tjejprat hemma hos henne. Sedan var det dags att ta taxi in till stan för att göra oss i ordning på morsans salong. Det var då jag märkte att hon började bli på pickalurven, och det var första gången jag såg henne som det också! haha, mycket härlig sida man aldrig sett!

Klockan 20:00 befann vi oss tillslut på Cazanova för att äta middag. Dessvärre blev min och min kusins Carro mat alldeles för salt. Men tog bort smaken med en öl! Drog sedan iväg till sandgrundsudden och avslutade med koriander tillsammans med brorsan o två av hans kompisar. Trevligt!

Nu vill jag ha möhippa varje helg, för fan va kul vi hade! Lovar att lägga upp bilder därifrån när folk har lagt upp. =)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!