Tråkig dag och fetingbra news.

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har inte ens varit utanför dörren. Kan bero på det äckliga väder vi haft, iofs. Har aldrig sett så mycket regn på en hel dag, tror jag... skulle ju lätt kunnat duscha ute idag.

Så ja. Det fick bli en inne-dag idag med mamma och pappa. Har umgåtts med dom konstant i tre dagar nu, haha. Idag har vi spelat mer plump, och denna gången vann jag med en poäng över dom!!!!! Det är framsteg, speciellt när man möter pappa. Han tycker ju själv att han är dyngbra på allt, och det är han. Iaf när det kommer till kortspelet Plump. Gött med vinst iaf!

Och nu till andra bra nyheter. Ni som är vän med mig på facebook vet väl att jag drar till Norge på onsdag en sväng för att söka jobb med några tjejkompisar. Har länge funderat på att dra till Norge men har aldrig riktigt vågat ta ett kliv och försöka börja på något nytt. Är ju alldeles för hemmakär, men samtidigt så tjänar jag ju inga pengar här eller har ett eget boende. Därför kände jag att det var dags nu.. är så trött på allt här. Sen är det nog nyttigt för mig att prova nåt nytt.

Jag lär ju garanterat få ett jobb där, och då kommer jag bo i en lägenhet med 3 polare och komma hem iallafall varannan helg. Kommer sakna folk något oerhört, men vill man tjäna pengar så måste man ju faktiskt jobba! Har mycket jag vill spara till. Möbler, resor, prylar osv. Börjar hoppningsvis jobba i höst!

Såååå nu vet ni det!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!