Syrrans bröllop.

Herremingud vilken dag det har varit! Galet.

Idag var det ju nämligen dags för syrran att gifta sig. Startade 10.00 på salongen, och tiden gick snuskigt snabbt! Har iofs hela dagen gjort, but still. Och jag är lite för stolt nu känner jag. Är så jävla glad för syrran och svågerns skull så det är sjukt. Dom passar så bra ihop och jag är riktigt glad över att Martin har blivit en del av familjen. Fan, snubben älskar ju hårdrock? Så tack syster, för att du hittade han! Han får 5 av 5 toasters möjliga.

Blev tårögd i kyrkan och på bröllopsfesten. Alla höll så fina tal och allt var bara vackert. Nästan så att jag själv blir sugen på att gifta mig, fast det krävs ju en the man of my life för att kunna göra sånt. Inte lätt, inte... Vigseln var iaf jättefin! Och min syster var så himla fin att det inte fanns ord för det. Och Martin var så stilig! Åh va fina ni var!!!! Är så glad för eran skull =) =)

Bröllopsfesten var kanon! Maten var dynggod och ölen var inte så dum den heller. Skulle ha uppträtt men jag var alldeles för nervös! Tråkigt nog är jag en sån som bryr mig för mycket om vad andra tänker om en, än vad jag tänker om mig själv. Men det får bli en annan dag helt enkelt!

Grattis återigen syrran och Martin! Ni är nog världens finaste gifta par!

Nu ska jag äta korv med bröd och lyssna på Brian McFadden - Real To Me.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!