Sliten söndag.

Idag har fan hela dagen bara varit slö. Det har varit riktigt grått ute, massa spöregn som inte ville sluta och jag låg sängliggandes 90% av dagen. Kollade på filmerna Beethovens Tvåa, Stephen King's It och Alice in Wonderland. Mycket skönt. Pappa hade även köpt med McDonaldsmat, så idag har man varit ultimatfet. Men jag har iaf rört på mig idag, så det är ju bra... tacka fan för att man städar på mammas salong varje söndag!

Snart ska jag nog fan dra igång ännu en diet. Är återigen less på att vara en tjockis. Vet bara inte om jag ska köra på LCHF/GI eller om man bara ska leva på knäckebröd, ägg och vatten? Motionen har inga frågetecken. Det blir nog bra i vilket fall.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!