Ny design och grejer.

Ja, jag har suttit i snart tre timmar med denna jävla blogg för att den inte ska bli tråkig utseendemässigt. Jag är fortfarande pissigt missnöjd, men denna ser bättre ut än den förra designen, iaf. Åh, blogg.se... ni och eran design kan ta er i röven. I NEED SERIOUSLY HELP!

Och inte har jag bloggat sen jag kom hem från arvikafestivalen heller... ja, ni. Har ingen ursäkt, direkt. Min ork har bara försvunnit. Har inte ens gått utanför dörrn på hela veckan.. minst 3 ggr isåfall. Arvika killed me, obviously.

Men det som har hänt är väl att jag har köpt mig en gitarr för 1500:- på 4Sound! Den är jag mycket nöjd med. En svart akustisk Fender. (VAD SKA JAG DÖPA DEN TILL?!) Den är min nya stora kärlek och själsfrände. Med den kan jag faktiskt gå lös inom musikvärlden och bli en riktig jävla stjärna.

Smsade 118 800 i förrgår och frågade "Vad kommer hända med StinaBerit i framtiden?". Deras svar var att jag förmodligen kommer att arbeta som lastbilschaffis och sen få sparken för att jag råkade köra av vägen, och på så sätt skulle jag sedan bli hemlös. Alltså ärligt talat, för dom skriva så? Tänk om jag var 7 bast och hade svinhöga förhoppningar om mitt liv, typ att jag skulle bli president eller astronaut o grejer? Dom påpekade även att jag var för korkad för att jobba på 118 800 också. Vad hände med den där trevliga som trodde på mitt liv som Spiderman? Han/hon lovade t.om att vara min Mary Jane om jag skulle lyckas med att bli Sveriges egna Spiderman. Folk kan tydligen svika...

Anyway. Imorgon är det fan bröllop. Min syrra ska ju äntligen gifta sig med sin polis! Ska bli riktigt kul... och jag kommer nog va snyggare än henne på detta spektakel imorgon. Det är nämligen så att jag ska klä mig i svart och lila. Och vi alla här vet ju hur extremt rövsnygg jag är i lila... DAMN. Så att så äre.

I veckan har jag iaf fullbokat. Då blir det gitarrspelande, CommuniCare, fikastund med tre olika människor som jag inte träffat på rövlänge och bara va allmänt fantastisk. Precis som vanligt.

Nu ska jag dunka Michael Jackson, för det var år och dar sen!




MY LOVE!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wöh!

Jävlarns nice att du köpt gitarr, den dagen du spelar Angels Wings (Social Distortion) för mig så kommer jag vara fast för evigt.



Och nej, du kommer inte bli lastbilschaffis, det vore ett extremt nedköp för en människa av din kvalitet. Du borde bli musiker och bara köra! Ingen kan hindra dig.



Döp din gitarr till Mary Jane, såklart, eller om du vill ha pojknamn så kan jag tipsa om Rooney eller varför inte typ nån annan United-lirare, typ Gary? Javier är rätt latinosexigt annars. Gah!



Bröllop alltså, jag tror du kommer vara döläcker, no doubt about it. Svart och lila är bästa färgkombon eveeeeeeeer. Plus att på bröllop kan man bli full, och alla vet att det är det bästa sinnestillståndet som finns. Då har man inga hämningar, om du tröttnar på det, så är det bara att komma hit, jag har öl!



Tror jag blev lite kär precis, <3



hehehe,

2010-07-24 | 01:25:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!