Lite stressad......

Klockan är över 00:00 och det är officially måndag! Det betyder alltså att jag åker till Arvikafestivalen imorgon (!!!!!).

Linn Möller, min älskade vän och hjältinna, har lyckats fixa skjuts dit. Och Hanna är den lycklige som kör mig och tre till, till denna fantastiska festival. Kommer bli helt jävla awesome.

Just nu är jag väldigt taggad, men också extremt stressad. Jag som alltid är i sista minuten har sjukt mycket att inhandla imorgon. Tacka fan att Camp Mallorca ska mötas upp 10:30 på stan imorgon, annars vet jag inte hur det hade gått...

Har också börjat skriva på min inköps/packnings-lista. Det går sådär. Har skrivit ner 118 grejer, men det känns ändå som att jag missat asmycket prylar. Än så länge har jag skrivit ner:

PACKNING:

Toarulle, alkohol, mobilladdare, magväska, p-piller, plånbok, mobil, linsskydd + vätska, handduk 2x, sovsäck, kudde, lakan, smink, nagellack, smycken, solstift, resorb, BILJETTEN, Schampoo + balsam, borste, hårspray, hårnålar, gummisnoddar, plattång, tandborste, tandkräm och tamponger.

OCH INKÖPSLISTAN....
Duschtvål, mackor, mjukost, snus, liggunderlag, våtservetter, lakritsshots, solkräm.

Vadfan har jag glömt?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!