LISTAAAAAA!

Haha, sorry ännu en gång för en skitkass update. Har verkligen bara köttat krönikor på senare dar. Är uppe i 3 st nu, och ni kanske tycker att det är lite... men för mig är det som en hel bok. Egentligen har man så mycket funderingar som vägrar komma ut. Lurt det där... Men aja. Jag har iaf haft en bra helg och som ni märker själva har jag överlevt.

Som tröst för en dålig update så bjur jag på en såndär gör-rolig lista.

SENASTE...

 

Sms:et du fick: "Nu är vi klara."

Personen du träffade: Hela världen. Möller, Simon, Jacob, Clara, Viktoria B, Jon, My, Tim, Emma, Mamma, Pappa.. typ.

Låten du hörde: "Skattlösa bergen" med Lasse Stefanz. Frågor på det?

Personen du pussade: Min systerdotter.
Personen du ringde: Möller.

TV-program du tittade på: Minns inte. Kollar aldrig på TV.

 

 

ANTAL...


Gånger du varit kär: På riktigt kär? 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Dumpad 2 ggr, sen när farfar, mormor och Baresi gick bort.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen gång, hoppas jag. Men antagligen 1.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tre gånger. En gång när jag fyllde år, en gång när jag besökte NWT och en gång på Arvikafestivalen!

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Hängt med fint folk och tagit en öl på en uteserving. Samt skrivit 2 krönikor.
Var det kul: Görsköj.
Hur tidigt stiger du upp: Runt 10.
Vad ska du göra ikväll: Sitta vid datorn.

Är du seriös: Beror på situationen. Annars är jag en riktig jävla pajas.
Vad är du allergisk mot: Svin.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ja, och lite för mycket. Alla som känner mig vet att detta är snuskigt sant också.
Kan du stå på händer: Kan grisar flyga?
Favorit serie: Sex and the City.

Dagens dryck: Loka!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!