JAG VILL ÅKA NU!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så jävla aptaggad! HERREMINGUD! Resefeber x1000000 har jag! Jag är skittrött, men kan verkligen inte sova. Mina ögon vill bara lägga sig ner och dö medan min kropp skulle kunna springa stadsloppet. Så jävla taggad är jag.

Har inhandlat allt viktigt idag också. Liggunderlag t.ex. Mycket bra! En självuppblåsbar också. En annan har ju inte lungor till detta.. och har skrivit 3 packningslistor, endast för att hålla koll på att jag inte glömt något.

Vad som vore gött nu är om farsan gav mig 300:- innan jag drar iväg 10:30 imorgon. Skulle behöva dom pengarna.

ÅÅÅÅH ha de så fint vart ni än befinner er, så ska jag röja loss på arvikafestivalen!

ROBYN, BABYSHAMBLES, IN FLAMES AND VOLBEAT - SEE YA' SOON! <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!