Familjedag.

GAAAAH, jag är helt slut!

Gick upp 09:30 för att duscha och göra mig fräsch inför besöket på CommuniCare. Det gick bra som vanligt, dock verkade min coach lite halvbitter idag. Han skämtade inte lika mycket som han brukade göra. Menmen, han har väl en dålig dag I guess. Congratz, coach.

Efter CommuniCare blev det en snabblunch med mamma och pappa. Då blev det thaikyckling med fullkornsris på Fontana DiTrevi. Mycket gott! Sedan drog vi med båtbussen till Marieberg för lite minigolf. Farsan kom etta, jag kom tvåa och Lena var självklart sist! Inga konstigheter.

Avslutade dagen med båtbuss hem och slappa framför tvn. Är skittrött nu. Ska även passa på att kolla på 50 First Dates som visas 21:00 på 6an! LITTE GÖÖÖÖÖTT.

Vann inte ett skit igår på bilbingon, heller.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Var det roligt att åka båtbuss? :P har inte provat än men det verkar mysigt :D

2010-07-28 | 21:26:00
http://emmi-91.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!