Dagarna rullar på.

Godmorgon!

Idag är det fredag. Gött. Fast för mig är det typ fredag varje dag så jag ska inte säga nåt alls. Muhahaha!

Igår var det full fart, vill jag lova. Först och främst drog jag till banken för att sätta in pengar på kontot. Efter det drog jag till Communicare (JobCollage) och hade ett litet möte där, samt skrev dagbok om vad jag hade gjort under veckan. Det var görroligt! Känns som att det börjar hända saker i mitt arbetsliv iaf, och det är det jag är ute efter. Anyway, sen efter Communicare var det bara att dra hem för att tvätta, damma, bädda, diska och dammsuga. Igår var jag nog världens bästa StinaBerit, alltså. Inte klokt vad duktig jag var igår!

Idag är det en mor och dotter-dag. Morsan är nämligen ledig så vi ska åka hit & dit. Vi börjar först med att kolla på en ny lägenhet. Ingen av oss i familjen trivs där vi bor nu. Våra grannar suger röv. Iaf dom som bor under oss... MEN IAF - sen ska vi köpa pool till Ellen (min systerdotter) och därefter ska vi hälsa på henne och syrran. OCH så ska vi handla senare. Kan bli jävligt bra detta.

Och det är råbra väder ute, också. Klockan är 09:35 och det är hela 21 grader ute!!!!!!!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!