Awesome fredag.

HEJ FUCKTARDS!

Idag har jag faktiskt gjort något vettigt! Communicare 10:30, handla med mamma och pappa 10:40 och sedan bar det av till Sörja (min sambo från arvikafestivalen och min future sambo i Norge) för att söka mer lägenheter i Oslo. Haha, tror vi närmare bestämt skickade runt ca 20-30 intresseanmälan. Och många tjatar på "men ni vet att de tar typ 40000:- för 3månaders hyra i förskott va?" JAAA, vi vet. Vi har nämligen planerat allt. Vi kommer att få låna pengar om det är så, så det är absolut inga problem. Så nu vet ni det.

Efter 3 timmars aktivt letande på lägenheter i Oslo var det dags att bege sig hemåt för att äta lövbiff med pepparsås! Grymt gött. Sen ringde storebror och undrade om jag ville komma hem till han för att hänga lite. Då blev det ett South Park-avsnitt och kolla på när han spelade tvspel. Det var faktiskt helt okej! Var iaf inte uttråkad. :)

Nu är jag hemma igen. Imorgon måste jag jobba, då jag ska ut senare på kvällen. Vägrar jobba om jag råkar bli bakis. Iaf, det blir utgång med brorsan, Lollo, Frida och två av Fridas polare! Kommer nog bli kanon.. va längesen man va ute med Lollo och Frida också! Så nu jävlar kör vi.

Now I am going to dunka t.A.T.u - Not gonna get us, för det var fan inte igår.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!