F-f-fuck off.

Nu höll jag på att skriva av mig som fan här, upptäckte jag nu. Nåt som var alltför avslöjande och något som skulle få mig att verka sämre, vilket jag definitivt inte är! Jag är tamejfan bäst i hela världen.

Däremot tänker jag fortsätta berätta för er hur otroligt bra jag mår utan dejting. Tänk er liksom... ni har suttit i fängelse i ca 10 år. Och nu får ni äntligen komma ut och kyssa marken, äta vilken mat du vill, dra till Thailand och spotta på thailändare, unna dig en riktig fylla, äta en hel sandlåda, skjuta älgar osv osv. Ungefär så känns det för mig att strejka från dejtandet. Ett enda stort jävla releaseparty.

Och helt ärligt så har jag fortfarande inte haft någon åhvadjagmåstemysanu-känsla. För jag vet ändå hur allting slutar ändå. Det blir bara skit (tur att jag är optimist!).

Visst kan man hitta en snubbe som det inte går åt helvete med. Men tro det eller ej - det är ganska svårt att tro att trevliga killar finns överhuvudtaget, med tanke på hur många puckon man träffat på.

Detta år har jag iaf gett upp, för det tar på krafterna att bli ledsen över as.

Fast jag vet fortfarande att det är deras förlust, för jag vet precis hur jag fungerar och beter mig. Jag är rolig, musikalisk, lätt att snacka med och jävligt söt! Det är jag faktiskt.. det får jag lov att erkänna.

Avslutar med en låt som jag passar in på hela år 2010.
Häng med.

I don't know where I'm going
But, I sure know where I've been
Hanging on the promises
In songs of yesterday
An' I've made up my mind,
I ain't wasting no more time

Tho' I keep searching for an answer,
I never seem to find what I'm looking for
Oh lord, I pray
You give me strength to carry on,
'cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

An' here I go again on my own
Goin' down the only road I've ever known,
Like a drifter I was born to walk alone
An' I've made up my mind
I ain't wasting no more time

I'm just another heart in need of rescue,
Waiting on love's sweet charity
An' I'm gonna hold on
For the rest of my days,
'cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

An' here I go again on my own
Goin' down the only road I've ever known,
Like a drifter I was born to walk alone
An' I've made up my mind
I ain't wasting no more time

But, here I go again,
Here I go again,
Here I go again,
Here I go...

An' I've made up my mind,
I ain't wasting no more time

An' here I go again on my own
Goin' down the only road I've ever known,
Like a drifter I was born to walk alone
'cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

An' here I go again on my own
Goin' down the only road I've ever known,
Like a drifter I was born to walk alone
An' I've made up my mind
I ain't wasting no more time...

But, here I go again,
Here I go again,
Here I go again,
Here I go,
Here I go again...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syrran

Där har du ju din karl!

2010-01-29 | 06:51:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!