Tvättdag.

Morning, ya'll.

Idag är jag cpduktig. Jag har varit ute och gått en liiiten liten promenad. Sen så drog jag igång med tvättandet! Och just idag är det asmycket tvätt. Aldrig har det varit så mycket tvätt?! Kan bero på att våran familj inte tvättat sen 23 December. Fräscht! Men det är ju roligt när det är uppbokat.

Snart är min WoW-gubbe uppe i lvl 80 också. En lvl för att vara exakt. Dags att tjäna lite cash då, kanske. Det är ju ingen dålig gubbe, då jag har fixat en häst som är omöjlig att få tag i. Kan inte sluta skryta.

Jajaja, jag har inget mer vettigt att säga. Det tar bara stopp. Men nu vet ni vad StinaBerit hittar på idag, iaf.

Pöss!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!