Torsdag.

Tja.

Jag är inte så aktiv som jag trodde att jag skulle vara. Inte så taggad som jag trodde att jag var heller. Men jag försöker fortfarande! Äter inga kolhydrater eller häller i mig ramlösa/cola light. BARA vatten. Helt fantastiskt. Tacka fan att man ska börja gymma med Zarah snart.. är äckligt trött på promenader.

Snart ska jag traska in mot staden. Det blir en liten sen kaffestund med Möller! Efter det ska vi hem till henne och spela TP eller Cluedo eller vafan det heter. Bögen och Schneggel skulle tydligen med också, så det blir ju dyngmysigt detta.

Och nej, det blir ingen utgång i helgen heller. Imorgon ska jag betala in en räkning, sen till Arbetsförmedlingen och sen blire SATC-maraton hemma hos Lenn. Ska nog slagga över också... det spörs.

Nu ska jag bli snygg(ARE!). Så vi hörs.

Puss på er.

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!