Tisdag..

Idag mår jag röv.

Jag vaknar upp och känner mig sliten. Idag var det inte min dag. Nej... lingonveckan var på återbesök. Som den är varje månad. Skit. Och då orkar jag verkligen ingenting... speciellt när jag får årets mensvärk även om jag tryckt i mig 2 iprentabletter. Däremot känns det lite bättre nu, men fortfarande - jag är orkeslös.

Jag skulle ju varit upp till Ruds Kyrkogård idag för att hälsa på mormor.. men det får jag ta imorgon innan jag börjar tvätta. Ska se till att gå upp vid 09.30 då så jag kommer iväg tidigt. Ska lämna någon fin blomma och ett brev på 4 sidor till henne. Det är ju imorgon det är exakt ett år sedan hon försvann... känns som att det var igår, då jag saknar dig lika mycket som jag gör idag. Tiden går riktigt fort!

Nu ska jag vila lite mer. Varm kudde på magen funkar skitbra.

Här har ni en liten förhandsvisning på hur jag kommer se ut på fredag - som Nikki Sixx ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Issa

OMG, trodde aldrig att du skulle bli en dragking, Stina! ..men det var rätt likt. Faktiskt.

2010-01-26 | 16:33:41
http://isabellefjall.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!