Tack för igår!

Nej, hörrni. Jag gick inte in i dimman igår, heller. Trots att jag svepte en champagne-flaska, drack 3 öl och en 6:a Jack Daniels blandat med cola. Riktigt dåligt av mig. Men sen hade jag väldigt svårt att få i mig alkohol, då jag hade så äckligt ont i magen, som tyvärr förstörde min kväll.. men med de sällskap jag var bland så var den helt fantastisk. Tack som fan alla som var med!

Kvällen avslutades med att min bror blev alldeles för jättejättejättefull, så jag sa åt han att det var dags att gå hem, så jag följde med han ut. Då ville han till Burger King för att köpa mat åt oss och sen ta taxi hem till han för att se på Family Guy och bara feta oss. Varför inte? Sagt och gjort. Blev att jag även sov över där.

Idag vaknade vi 13.00, jag och min kära bror. Det var gött. Lyckades bara sova 4 timmar natten innan, så det var jag värd.

Ikväll blir det lugnt. Har dock inte hört från någon att det blir något ikväll-ska-vi-vara-feta-och-må-gött-kväll. Men det gör inget.. gött att vara själv också!

Nu ska jag sluta töla. Bilder kommer upp senare eller imorgon!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!