Småprat.

Tjenna.

Igår hamnade jag hemma hos Gabby, som är nyinflyttad på strand. Vi hade det görtrevligt. Även Linn Möller hakade på. Vi såg på Sommaren med Göran och den nyaste Wallander-filmen. Jävligt bra. Åt en jävla massa popcorn och drack sjukt mycket Cola Light. Sen när klockan närmade sig tolv så gick jag & Linn hemmåt. Eller ja, Linn drog till Koriander och jobbade lite i garderoben. NICE.

Idag är det lördag. Jag har inga planer. Förutom att jag ska dra till jobbet sen och kötta järnet. Nykter kväll.

Lyckades avinstallera Sims 3 igår också, efter många försök och mycket letande till hur man gör. Tycker det är löjligt att ett spel måste ha dolda filer för att kunna avinstallera det. Det är ju inte direkt det första man tänker på när man ska kunna avinstallera ett spel. "Aah, men du, Bill Gates... du måste ju visa dolda filer & mappar för att kunna avinstallera!" Shit. Jag blir så trött. Men nu har jag återigen lärt mig något nytt. Så denna teknikkunskap inom mig bara växer och växer... Ska bli jävligt roligt att få prova på den nya expansionen, iaf. 3 månader senare.

Jag är nöjd så.

Idag är det även denna dag då jag får trycka i mig massa fett och socker, också. Men för en gång skull så är jag inte ett dugg sugen på något. Inte ens Geisha får mig att bli lite sugen. Men jag köpte med en påse Maltesers ifall att jag skulle få en sockerattack senare. Får man en sockerattack på en vardag och man inte får äta, så är det bara att bita ihop och tänka att man kommer bli skitsnygg till sommaren.

Jaja. Det var allt för denna gången. Kanske bloggar senare. Men det blir nog på http//vasaruatt.wordpress.com/ som jag & Lenn också börjat blogga på igen! Välkomna.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!