Shalala!

Min dag har i princip sett ut såhär;

* Vakna 10.30.
* Duschar.
* Börjar tvätta.
* Kör en liten instans.
* Tvättar igen.
* Diskar allt som finns i köket, t.om micron (nej, glöm det sistnämda förresten).
* Väntar på att all tvätt i torktumlaren ska bli klar.


Nu sitter jag här. Ruskigt uttråkad. Har inte en aning om vad jag ska göra. Är lite rastlös fast en gnutta trötthet väller över mig. Det är lite konstigt... Träningsvärk har jag, men den har släppt lite, eftersom jag har släpat på tvätt idag. Sånt är ju bra!

JAG VILL GÖRA NÅGOT! Gah!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Micke!!!!?!?!?!

du är ju duktig på att rita i paint iallafall, det är ju alltid något!

2010-01-20 | 21:13:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!