Pratstund med 118800.



Ja, som rubriken lyder... Såhär lät det;


StinaBerit undrade: Varför blev spiderman hjälte och inte jag? Jag kastar ju också kletiga saker på väggarna.

118 800 svarar: hahaha, det beror på att dina kletiga saker inte är speciellt trevliga. Spindelmannens klet hjälper honom att ta sig upp för väggar och coola grejer. Ditt klet kastar du bara för att det är skoj, det blir man inte hjälte av.

StinaBerit blir kränkt men svarar: Okej. Bli inte förvånad om du ser en stor kvinna i spidermandräkt, fastkletad på väggen, på förstasidan av Aftonbladet inom ett halvår!

118 800 svarar vänligt: haha, det skulle jag allt vilja se, så jag hoppas och håller tummarna att jag får se den bilden inom ett halvår!

StinaBerit svarar: Isåfall får du vara min Mary Jane om du lovar att hålla låg profil.

118 800 svarar glatt: yes! jag lovar att hålla låg profil så att jag får vara din Mary Jane!

StinaBerit blev överlycklig och avslutar: Fyfan va fantastiskt! Tack för alla svar, nu ska jag öva på att klättra på väggarna här hemma. Sköt om dig. Kram.

118 800 avslutar: Det tycker jag att du ska göra! Lycka till med allt Spiderwoman!


Denna underbara okända människa tror iaf på mig att jag en vacker dag kan bli Spiderman i shemale version. Det har stärkt mitt självförtroende något exremt idag. Jag sa ju att 2010 var mitt år...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lisa aka Spiderman

hahahaha, Stinaberit du är redan en hjälte!

2010-01-10 | 17:14:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!