Nyårsafton och nya tag.

Som jag längtat. Äntligen är det ett nytt år. Den hade knappast kunnat komma i en bättre timing!

Jag är ju inte den som håller nyårslöften, så jag skiter i att ha några och sätter istället några mål, så man slipper känna press. StinaBerit har alltså som mål under år 2010 att;

* Börja röra på sig.
* Finna ett jobb.
* Flytta hemifrån.
* Festa mindre.
* Ta det lugnt så innåt helvete inom kärleks-kretsen.
* Sluta bry mig och tänka om det motsatta könet.
* Släppa taget och gå vidare.
* Lägga ner kropp & själ inför julfirandet.
* Bli snyggare.

Aa. Det är många mål. Men några ska jag väl ta & klara av. Tror att flytta hemifrån blir svårast, eftersom det krävs en fast anställning för sådant. Vägrar sätta mig hos SOC och få bidrag därifrån. Skulle må balle om jag tog skattepengar. Skitsamma. Allt det andra klarar jag nog galant!

Mitt nyår var helt fantastiskt! Började med att äta småplock hemma hos Simon tillsammans med Camp Mallorca-gänget. Vi var sammanlagt 19 stycken! Och maten var skitgod. Sen bjöds det på efterätt som bestod av massa olika fruktsorter som legat i ugnen, med glass & chokladpudding. SKITGÖTT!

Hade även en musiktävling och det blev bara tjafs då eftersom den ena å den andra trodde att man fuskade. Galet. Men kul var det ändå! Vann dock inte, men vafan gör det om hundra år...

Drack mera öl, lite jäger, sen kom tolvslaget. Sprang ut och öppnade champagneflaskan och tände cigarren för att välkomna det nya året. Kan medge att det aldrig har känts så bra att vara med i matchen på tolvslaget! Jag var lullig och städad! Mycket bra StinaBerit.

Åkte hem runt två. Somnade gött.

Som start på det nya året har jag storstädat mitt rum, så nu luktar det och ser jävligt fräscht ut. Sen har jag även tagit min svullna kropp ut på en promenad, och det var också gött! Mycket bra start, för som sagt - Det är MITT år nu!

Lägger upp bilder från nyår inom kort!

// StinaBerit.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


angelina

men gumman.. du kan INTE bli snyggare än du redan är :) har du INTE fattat det eller?! SNYGGVE BERIT <3





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!