Nu bär det.

Jahaja, här har inte jag bloggat på 2 dagar, såg jag. Snygg. Blogg.se är skitdrygt också, tar år och dar för att komma fram till det man klickat på.. rövsida. Varför bytte jag?!

Men ska sluta whina över småsaker. Nytt år, nytt liv. Råtaggad. Har gjort ett schema som jag ska fullfölja i en vecka. Sen nästa söndag planerar jag en ny vecka, osv. Tills jag är nöjd med mig själv.

Saken är att jag aldrig har varit såhär taggad förut till att ändra på mig. Folk har verkligen sänkt mig så jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt under 2009. Har inget självförtroende kvar. Men nu kan fan inget stoppa mig. Jag känner mig som en jävla kung nu. Har inte en enda snubbe att skänka en tanke åt, inga räkningar som väntar på att bli betalda eller aa.. bara nåt såntdär jobbigt att ha bakom sig. Gött.

Det är så många som jag vill bevisa för, att även StinaBerit kan om hon vill.

Har även bestämt mig för att dra in på en massa utgångar, delvis för att spara utgifter och för att min diet inte ska gå åt helvete. Jag SKA klara det här nu! Ska börja med att promenera 09.00 innan frukost varje morgon. 30-60 minuter. Inte så konstigt att jag inte gått ner i vikt när jag inte rört på mig. MEN NU JÄVLAR!!!!!

Fast det bästa med allt detta är att ni kommer få ta del utav min diet. Det är ju roligt. Före/efter-kort. Eller ska jag kalla det fet/smal-kort? Det gör jag. I'm the new StinaBerit has finally... AWAKENED! *thumbs up*

Bjur på en görbra låt från filmen New Moon, också.

// StinaBerit.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!