Lite update.

Här sitter jag är fryser som aldrig förr! Har styrt upp en stor stickad polotröja som jag lånat av farsan, endast för att inte dö av kylan i mitt rum. Det roliga är att fönstret fortfarande är helt stängd + ventilen och elementet är på det varmaste. Ändå är det rövkallt i mitt rum. Faaan.

Good news då - Jag har hittat en gymkamrat. Och jag är förvånad över att det blev just hon eftersom hon har en hel familj att ta hand om. Hennes namn är Zarah och hon är skitbra. Frågan är ju bara vilket gym vi ska välja. Har hört att livskraft och SATS är ingenting man ska gå till. Men friskis&svettis och K.A.K är jävligt nice. Ni som kan det här med gym får gärna slänga in en kommentar så jag vet vilket gym man bör satsa på! Här ska det tamejfan brännas fett.

Idag ska jag inte göra något speciellt.. städa rummet har jag redan gjort. Tvättid imorgon. Vara ful vore ju nåt, eftersom jag är så trött på att va snygg jämt.. aa. Idag unnar jag mig och avrundar med att vara riktigt jävla ful.

Gos på er.

// StinaBerit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

Ja fyfan vad jag är bra! Jag kom på att jag hade inte ens kunnat börja nu ändå för jag är rövförkyld, hostar halvihjäl mig vid minsta ansträngning. Men så fort jag är frisk och vi har pengar kör vi :D

2010-01-06 | 15:10:23
http://fluflu.blogg.se/
Issa

Friskis är fräscht och kalasbra! Inte så många wannabe bodybuilders heller.

2010-01-06 | 16:47:54
http://isabellefjall.blogg.se/
Lisa

Jag tycker du ska sattsa på Friskis. Martin tränar på KAK och det är typ bara killar där som tränar tyngdlyftning osv. Lite biffigare saker. Tror inte det är något för dig och Zarah

2010-01-07 | 07:27:13
Saddi bruuush

Kmti, Sats och friskis är bäst :)

2010-01-07 | 21:14:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!