Kalas.

Jaaaaha, då var det dags för veckoslut igen... fantastiskt.

Igår jobbade jag från 19 - 21.30. Städade på som aldrig förr. Och det är jävligt gött att få vakna upp i vetskap om att man inte behöver jobba en söndag! Förstår inte varför jag städar varje lördag istället för söndag? AYA. Gött.

Provspelade den nya expansionen till Sims 3 igår, också. Det var tråkigare än enligt förväntningarna, tyvärr.. är grymt besviken. Speciellt när jag har betalat för skiten, också... hoppas på en mycket bättre expansion nästa gång. EA Games skulle fan satsa på husdjur eller årstider tycker jag! Det vore väl en bra expansion?!

Idag ska jag & päronen dra mot Hammarö. Det blir ett litet minikalas. Jag, mina föräldrar och syrrans sambos föräldrar! Syrran fyller år idag! Grattis syster. :)

Nu ska jag sluta snacka och göra mig fresh! Tja'rå!

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!