Jag är bäst.

Är extremt nöjd med dagens prestation, och klockan är ändå bara halv två!

Gick upp vid 10 för att käka frukost och ladda inför ett gympass på Friskis med Zarah. Det var faktiskt roligare än vad jag förväntat mig, då det fanns skitmycket maskiner att välja bland. Jag körde iaf 15x2 på varje maskin. Eller ja, i början höll jag inte ens räkningen, men det var jääävligt jobbigt. Jag har ju inte tränat så hårt sen jag gick på gymnasiet, och det var några år sen man hade idrott där!

Nu är jag helt slapp i bröstkorgen och armarna. Men det är gött, för då vet jag att det vankas fin träningsvärk!

Sen har jag ringt till Vårdcentralen.. har bokat tid, men vet inte när det är. Doktorn skulle ringa eller skicka post när jag fått en tid. Känns ju bra..... vill ju helst kolla så fort som möjligt vad det är för fel, eftersom jag inte vet om det är något allvarligt eller ej. Gah på vårdcentralen!

Ohwell. Har fått en massa vettigt gjort idag INNAN eftermiddagen iaf! Dyngnöjd.

Nu ska jag dricka vatten & unne mig en bit kyckling tänkte ja. Man ska tydligen äta protein efter träning har jag hört!

Tja'rå.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!