It's the end of an era...

Klockan är 05.00. Lanet är i princip över.

Det har varit en bra helg. Gabby var bitter de första timmarna för att mensen hann ikapp henne. Men det löste sig. Har även suttit och gibbat som ett as. Fast det blev inget CS, då. Men det gör mig ingenting. Det sägs ju att man ska avsluta när man ligger på topp, och det gjorde jag för några år sen. Det var min tid, liksom. Nu ägnar jag hellre min tid på WoW, där jag även där, ska bli världsmästare. Elit, så att säga.

Vi har även varit övertrötta som as. Garvat åt namnet Phil Collins och kotlettlistan på Gabby's mobiltelefon. Mycket underhållande.

Jag har iaf fått någonting gjort denna helg. Jag har dingat till lvl 80 nu, som efterlängtat. Då trodde jag att jag skulle kunna sälja min gubbe. Men ack så fel, StinaBerit måste skaffa heroic-points och skaffa bättre mount och dret. Det är lite saker kvar. Jag ger mig själv en månad, har jag inte lyckats då så skiter jag i det och säljer min kära gubbe för en rimlig summa.

Har även tagit tag i mitt liv och skickat en bild på mig till en av Malta-killarna i guilden. Han tyckte jag var jättefin, men jag blev inge förvånad.. folk brukar ju tycka att jag ser bra ut. Men glad blev jag! Kanske ska lämna livet i Sverige för att styra upp han från Malta? Det vore väl något! Då lär ju bloggen bli bättre också. StinaBerit's liv i Malta. Shit va häftigt.

Har även diskat som ett as. Och gjort allt för att mamma & pappa ska bli glada över hur fint det är här hemma när de kommer imorgon på eftermiddagen.

Jag & Gabby har även kollat på Paranormal Activity. Klockan var bara barnet då vi låg & kollade på den filmen, men ärligt talat. Den filmen ser jag aldrig mer om. Och kanske finns det en anledning att jag fortfarande är vaken p.ga den filmen......

Lanet avslutades med att Gabby pratade i telefon med nån random som kommer från Eskilstuna. Jag fick även chansen att prata lite med han, men han var mest sliskig. Frågade om jag kunde ge ut mitt nummer till hans arab-kusin, men icke. Inte ens ni pojkar från Afghanistan ska få slösa min tid. Har fått nog av karlar. Tar ett uppehåll detta år, and that's it.

Nu ska jag gå & sova, fast det blir nog svårt med tanke på att Gabby tjötar i telefon. GAH på polare ibland.

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!