it's Friday, I'm in love.

Nej, det är jag ju faktiskt inte. Tänkte bara på själva låten när jag skrev rubriken. :]

Idag är det fredag, ja. Inga planer alls har jag inför denna helg. Vet iaf att det blir ännu en vit helg. Har aldrig mått såhär bra över vita helger, tror jag. Förr så blev jag galen om jag var tvungen att sitta hemma och va nykter någon helg.. men nu är det bara gött. Tror jag mognat lite!

Imorgon ska jag iaf se till att jobba istället för på söndag. Syrran fyller ju 28 år då (fast ser inte ut o vara en dag över 24 :D), och hennes sambo Martin (som blir min svåger i sommar) fyller på måndag. Så det blir lite kalas! Ska bli trevligt.. får träffa min söta systerdotter Ellen då, också. :) älsklingsbebis!

Har städat som fan nu i en timme också.. överallt. I hela lägenheten. Så nu blir nog Lena & Mats glada när dom kommer hem.. passade även på att bädda rent min säng och damma. Shit va bra jag är!

Har även ringt till vårdcentralen och kollat om jag fått någon tid. Doktorn har ju inte hört av sig.. blir galen på den där jävla sjukvården. Men det löste sig iaf. Hade fått en tid 29/1 10:30 :) Ska bli gött & få bröstet undersökt, haha.

Vi får se vad som händer ikväll, annars. Om jag orkar dra till någon polare för en rulle. Det spörs.

// StinaBerit.

Tur att jag är snygg, iaf!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!