Hurtiga StinaBerit.

Gah!

Jag skulle gått upp vid 9 imorse för en promenad med Lollo. Självklart försov jag mig och vaknade lite sent.. men tog igen lite sömn från lanet. Gick & la mig vid halv två inatt och det är ganska tidigt för o va mig, brukar ju somna runt 4 annars. Vi tog iaf en eftermiddagspromenad istället. Det var gött!

Sjukt bra att päronen dragit igång med dieten nu också, så nu blir det enklare med måltider osv. Motionen sköter jag själv. Funderar på att skita i LCHF och äta vanlig husmanskost i lagom mängd. För huvudsaken är bara att man rör på sig. Sen så ska vi sluta köpa hem cola light & ramlösa och bara köra på vanligt isvatten. Makes no difference, vätska som vätska. Och unnar mig på helgerna kommer jag också att göra.

Hoppas jag klarar detta nu! Det måste jag.

Efter promenaden gick vi till Konsum. Lollo köpte glass och jag köpte mig Michael Jackson's självbiografi, boken Moonwalk. Har alltid velat läsa den, så nu jävlar. Helt fantastiskt va mer intresserad man blir efter hans bortgång...

Nu ska jag äta färsk ananas och dricka litervis med vatten! Rå-ångest efter all skit man ätit under helgen, så nu blir det hårda tag denna vecka.. damn.

// StinaBerit.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!