Helg.

Hej alla fyllon!

Hoppas de flesta av er är bakfulla, eller att ni ska ut idag för att imorgon bli bakfulla. Skadeglädje. Touché.

En annan var nykter igår. Det blev SATC-maraton hemma hos Linn Möller som bestämt. Lenn passade även på att göra hemmagjorda hamburgare till mig och henne, också. Sånadär nyttiga. Det var jättegott! Och så hade vi görmysigt.. Stina.K, Simon och Emmie var med en sväng också. Får vi göra om någon helg!

Idag har min älskade systerdotter varit på besök. Jäklar va obeskrivligt söt hon är! Syrran & hennes karl var självklart också med. Vi käkade kyckling och grönsaker. Mycket gott! Efter det fick vi chokladmousse med hallon.. gött var det og!

Ikväll blir det lugnt. Av någon sleten anledning så är jag väldigt trött! Hmz. Möjligt att jag fick för lite sömn inatt. Shit hap'.

Upptäckte även i fredags att jag fått någon knöl i vänster bröst. Först blev jag rädd och nojjade att jag kanske fått bröstcancer, men vafan är oddsen liksom.. ska iaf ringa till Vårdcentralen på Herrhagen och boka in någon tid så dom kan kolla upp vad det är för fel. Bara det inte är något med operation så är jag nöjd. Fast det är klart.. hellre en operation än att det kanske kan va just bröstcancer.. fast jag tror fortfarande inte att det är det.

Aja. That's all folks!

// StinaBerit.


Du är det finaste jag vet!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!