Frågor.

Jag har ätit lax med grönsaker.

Favoritcafé: Waynes, även om jag har tröttnat.
Favorittidning: Hänt Extra brukar jag läsa på söndagar!
Bästa saken som händer i vinter: Nya tag.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min långa svarta hoodie från Gina älskar jag starkt.
Längd: 172cm chansar jag på. Över 170 är jag ju iaf. :D
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och vitt.
I höst kommer jag att gå klädd i: Det märks.. går jag ner i vikt ska jag använda allt jag ser.
Men absolut inte i: Blommiga klänningar och annat kärring-aktigt.
Mig själv med tre ord: Snygg, rolig och helt fantastisk.
Jag tränar: Jag rör på mig, ja. Ska börja gymma med Zarah om någon vecka. :)
Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Trött men gla'!
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp... fyfan vilken dret. Eller oliver!
Kläder just nu: Mjukisbyxor och Inferior-tishan är på!
Vad sa du senast: "Tack för maten." Skräll, va?
Fisk eller badkruka: Fisk!
Spelar du nåt instrument: Gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Har ju några mynt i min spargris.. men jag erkänner. Jag är en slösare.
Har du några homosexuella vänner: Ja, och dom är fabulous!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det hoppas jag, iaf.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2st är mitt mål. Sen om jag får 10 är det ju en annan sak..
Vad ska barnet/barnen heta? Jag har alltid velat att min dotter ska heta Zoe eller Michelle. Om det blir en pöjk ska han få heta Samuel. Det har jag bestämt sen lååångt tillbaka. Pappa's andranamn förövrigt!
Bio eller promenad: Båda. :)
Är du kittlig: Jotack.
Rädd för insekter? Ehm.. ja. Spindlar och nattfjärilar suger b.
Största svaghet: Självdisciplin.
Det här är jag bra på: Spela gitarr och få folk att skratta.
Bästa bok? Moonwalk läser jag atm.. annars får det bli Twilight-böckerna eller Pojken som kallades Det-böckerna.
Chips, morötter eller godis? ALLT!
Pizza eller hamburgare? Pizza, faktiskt..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan tatuering. En sol nedanför nacken :) vill förstås ha fler!
Stökigt eller välstädat? Städat gillar jag. Inte välstädat. :D
Gillar du att sjunga? Jag är den nye Mariah Carey. Eller Ashlee Simpson. Kanske Håkan...
Anser du att du är stark? Ska bli stark.
Använder du knark? Man ska fan inte knarka om man redan är dum i huvve, brukar jag svara när såna frågor ställs.
Kaffe, te eller inget? Kaffe. Och te. :)
Har du en besatthet? Musik varje dag, annars dör jag.
Vem är din bästa vän? Har jättemånga bästa. Men dom jag umgås mest med är Gabby, Lollo & Lenn.
Civilstånd: Singel, och det ska jag vara hela 2010 har jag planerat. Jävligt gött!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!