Äre lan, eller?

Tjenare.

Här sitter jag nu. I vardagsrummet. Med Milla & Gabby. Pepsi max, snus & godis (idag får jag unna mig!).

Har även hjälpt Gabby att måla hennes hall tillsammans med Milla. Jag är ju inte så jävla bra på sånt, men vad gör det? Bättre med dålig hjälp än ingen hjälp alls. Ska vara äckligt positivt i år. Så jävla positiv & glad så att folk stör sig. Sånt tycker jag är jävligt kul.

Ikväll har jag inget annat att planera. Saknar Malta-pojkarna på WoW. Jag vill ju att dom ska vara med när StinaBerit dingar lvl 80. Det är knappt hälften kvar tills jag är där. Då bär det.

Ska sluta svamla nu och försöka hitta ett CS-acc att låna. Gabby tjatar att det är Game On nu...

// StinaBerit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!