Bra dag!

HALLAH!

Idag är det en ny dag. En tisdag, det vill säga. Sånt är ju gött!

Ska ta min svullna kröpp hem till Möller, för att sedan bege oss till jagvetejvar. Men det blir nog bra! Vi har ju inte setts på länge, så det var väl dags nu. Sakner na' lite mer än vanligt. Min kära Möller.. aow.

Ska också passa på att tillägga att jag inte mått såhär bra sen jag var ett barn! Tiden då man inte hade några större problem, eller ens visste vad ordet "problem" innebar. Vet inte om det beror på att jag är ute & rör på mig för att jag är såhär jävla glad.. eller för att inte en random snubbe tar upp min tid. Det är så jävla skönt.

Pratade med Lollo om det igår, senast.. Hur jävla gött det är att slippa tänka "vad gör han? varför hör han inte av sig? har jag gjort något fel? styr han andra brudar än mig?" osv. MAN SLIPPER SÅNT NU! Uh va gött det är! Att jag inte har kommit på detta förut att strejka lite? Men det är nyttigt för mig också, tror ja. Nu hinner ja tänka på mig själv mer än vanligt och sånt är ju bra! Speciellt när jag behöver ett jobb och en nyttigare vardag.

Jag har ju t.om börjat strejka alkoholen. Ska bli kul & se till våren hur långt jag har kommit och hur mycket pengar jag har sparat! Dom pengarna ska jag nog lägga undan till möbler @ IKEA eller dylikt. Behöver ju tänka på sånt också om man skulle få chansen att flytta hemifrån!

Nu ska jag köra en instans på WoW.

// StinaBerit.



PUSS.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!