Sicken helg.

Hej & Hå! =)

Mycket bra dag. MYCKET.

Jag har idag haft min gosiga systerdotter på besök och självklart syrran herself! Det var trevligt. Efter besök & käk drog jag mot arbeit och slet. Tacka vet jag energipillrena jag tar + MJ i hörlurarna. Då går det undan, vill jag lova! Efter arbeit drog jag, Gabby, Lenn & Kim till BK. Lenn åt. Drog hem till Lenn och slappade i hennes soffa och garvade åt YouTube-klipp. Mycket trevligt.

Men HERREMINGUD, vilken helg. Alla har varit så trevliga. Eller är det bara jag som är så jävla överlycklig som sprider glädje vart jag än går?! Måste ju vara så. Klart att folk blir glada av StinaBerits närvaro. Inga konstigheter!

Sen har jag fått höra från päronen och Möller att jag ser lite mindre ut. Vad vet jag? Jag ser det inte, iaf. Men det är alltid kul att höra! Har ju inte vägt mig nåt på senare dar.. och sen har jag inte haft någon matlust. Gosh, jag vet verkligen inte vad  beror på. Jag är inte kär/intresserad av någon, jag mår inte dåligt och jag är helt frisk. LURT AIGHT?!

Aja. Imorgon är det en stor dag. Murray som mördade MJ ska ÄNTLIGEN åtalas. Personligen tror jag att det inte var med mening att döda MJ, fast å andra sidan så ska en läkare se till så att patienten får tillräckligt med medicin så det inte ska vara dödligt. Murray, det förbannade rektumnyllet, gav alltså MJ lite too much av Propofol. Och på så sätt hoppas jag att han får ett straff som innehåller smärta, lidande och obeskrivligt mycket ångest. Har man ofrivilligt, som frivilligt, dödat King of Pop ska man fan vara värd sånt straff.

Jag ska sitta framför TMZ.com imorgon, 22:30 prick. StinaBerit will be watching you, Murray...


Jag och älskade husse! Oh, I wish...



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!