Jahaaaa.

Haha, har börjat få mindre läsare sen jag började skriva om MJ. Vad är felet? Skitsamma. Det är inte läsare jag är ute efter - jag vill bara skriva av mig. :)

Idag har jag inte kunnat äta någonting i princip. Jag mår dåligt, och jag vet inte varför. Mår illa som fan. Åt en gnutta spaghetti & köttfärssås vid eftermiddagen. Och nu har päronen köpt med en kycklingsallad... men jag förmår mig inte att äta den. Nåt är lurt!

Anyway. Har spenderat min kväll hemma hos Linn och hennes kusin Sofia! Vi drack kaffe, snackade om gamlingar och kriminalitet. Det var trevligt!

Nu sitter jag här återigen. Men jag tänker inte berätta vad jag gör, för det vet ju redan!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!