Förbannade jävla fredag.

Folk blir så jävla fittiga på helgerna, för dom skiter ju att gå in & läsa min blogg då. Ärligt talat. Vad fan är felet på er? Och skyll förfan inte på att ni ska ut & supa och inte har tid, för det är inte ens en bra anledning. FUCKERS!

Idag har det varit en myyycket händelserik dag. Den har gått i ett, och det slutade med att jag mådde dåligt eftersom det hände något nytt hela tiden. Jises?! Vi kör en lista på dagens händelser tycker jag.

1. Åkte till sjukhuset för att bli smekt på tuttarna och gjorde mitt livs första ultraljud. Och nej, jag var inte gravid i brösten. Och inte hade jag någon cancer heller. Det läskigaste under hela vistelsen inne i den där ultraljudssalen var nog läkaren. Hon bröt något så fruktansvärt på sin svenska, så jag hörde knappt vad hon sa. Svarade vänligt när jag inte hörde "ursäkta, vad var det du sa? Hörde inte...". OK. Då repeterar hon och SKRIKER i mitt ansikte. "ER DO HOERSELZSKADAAD OGSÅ?!" Ehm, nej? Skit pårej, kärring. Ingen som helst respekt för patienter. Efter mammografin bjöd min kära moder på en kopp kaffe och en skinkmacka som var lika blöt som havet.

2. Åker till Maxi för att storhandla. Vilket äventyr det är egentligen, när man handlar med Lena Nilsson a.k.a min mamma. Jag älskar när hon är på så glatt humör, och det var hon nog för att hon varit ledig idag. Hon bjöd t.om på MJ's skiva The Essential. Sen stack vi till bolaget. Hon köpte 2 bag in box och öl medan jag köpte 5 öl.

3. Åker hem och bär 400kg's kassar och får sedan spaghettiarmar. Känner hur illamåendet börjar dra igång och känner att jag snart ska spy. Min energi bara dog.

4. Går in på facebook. Syrran skriver på chatten och undrar om jag & min kära moder vill åka hem till henne för en skvätt kaffe och en bit banankaka. Varför inte, tänkte vi. Får ju även träffa systerdotter i samma veva. Älskade Ellen, som bara växer och blir sötare för varje dag! Ska även tillägga att jag för första gången bytt blöja idag, också! Jag är mäkta stolt.

5. Åker hem och är död. Mår ännu mer illa. Lollo hör av sig och undrar om jag kan följa med henne till stan. OK, tänkte jag. Eftersom jag ändå kommit så långt denna dag så skaffade jag lite kraft och drog in till stan med henne. Fick bära 1800 kassar åt henne. Hämtar även hårfärg på mammas salong. Drar hem och dör.

6. Mår röv. Äter lite tacos för att må bättre. Dör av övertrötthet och börjar gråta av skratt av ingen anledning alls. Mamma började också gråta av skratt, eftersom jag är så jävla ful när jag skrattar och att jag verkligen grät.

7. Drar hem till Möller och planerar lite inför morgondagen, då vi blivit bjudna på fest hos aset som slog mig på annandag jul. Men vad gör det, tänkte jag. Inte ska jag sitta och prata med han iaf. Jag ska bara dra dit, vara snygg och ha kul. Det enda rätta.

8. Går hem i snöovädret med låten Stranger in Moscow i lurarna. Landade framför datorn. Och här är jag.

Jag är nu alltså död. Och har förhoppningsvis gått ner 7000kg efter denna händelserika dag. Fyfan säger jag bara. Vill inte ens veta hur det kommer vara när jag fått ett jobb. Hur ska detta gå? Jag är en 20åring, som har en 80årings motion och kropp. Galet.

Ohwell. Nu vet ni iaf hur min äckliga dag såg ut. Can't wait for tomorrow..... HAH! My ass.



"Do you care? Have you a part?
In the deepest emotions of my own heart.
Tender with breezes caressing and whole,
alive with music, haunting my soul."
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!