Jag är ju lite nervös.

Såhär har min dag sett ut;

* Vakna 12.
* Upp och se klart Mighty Ducks 2.
* Sova.
* Sova lite till.
* Diska.
* Se Mighty Ducks 3.
* Sova lite till.
* Sitta framför datorn.

Ja.. nu sitter jag ju här. Smått nervös inför sjukhusbesökt imorgon 8:30. Visst, allt jag behöver göra är att slänga upp tuttarna på en röntgenmaskin och bli röntgad. Sen är det klart. Men det jag är nervös över är resultatet som man brukar få inom 1-2 veckor. Tänk om jag har något allvarligt? Varje år händer det ju något konstigt med mig.

Förra året fick jag tillexempelvis halsböld. Vad fan är halsböld ens? Sen 2008 så fick jag hjärtat krossat. Det är också ovanligt! Och året innan det så hände det iofs ingenting, men det verkar ändå bara hända skumma grejer inom mig år efter år. Ja, ni.. roligt att vara StinaBerit.

Många har även varnat mig att denna mammografi kommer att ge mig en gnutta smärta. Eller rätt mycke, eftersom de pressar tuttarna som fan. Men skitsamma, känner jag. Det äre värt om man vill veta om man är frisk eller ej.

Nog pratat. Nu ska jag lyssna vidare på MJ och prata klart med folket på msn!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!