Hihi, lyckligt!

Ja, herregud..

Det var inte längesen jag blev medlem på MJJ.se. And so far har jag lärt känna många sköna människor! Visst, jag känner riktigt sjukt folk här hemma också. Men jag hade inte en aning om att de fanns fler i olika städer. Gosh. Men jag är glad över att jag hittade dit. Är det nåt jag blir glad över så är det att lära känna nytt folk! Det bäste, av det bäste.

Ohwell. Imorgon är det fredag. Zarah har försökt tjata upp mig till kronoparken för att umgås med henne, Micke och Marcus. Sen har Linn tjatat hela veckan på att jag ska hänga med henne för en liten fylla. Hon lovade alltså att göra mig sådär roligt StinaBerit-full, för det har inte hänt sen.. aa. Jag minns inte. November? December? Men jag har bestämt mig för att dra ut. Det är jag värd efter alla hemmakvällar.

Livet rullar på annars. Jag mår skitbra, för den som undrar. Räkningar ska betalas imorgon, jag får snart hem min första MJ-tröja, Alla hjärtans dag på söndag (single ftw!), möte hos AMS på tisdag.. aaa. BARÈ bra grejer! Uh va gla' jag är. Nästan överdrivet glad!

Nu ska jag fortsätta va görlycklig. TJA'RÅ!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!