Tisdag?!

Känner mig som en litten pöjk när jag sitter här och unnar mig ostmacka och ett glas oboy. Det var inte igår det, må jag säga. Barnsligt gött. Mer sånt!

Anledningen till varför jag är uppe "tidigt" är för att jag ska pallra min feta röv bort till Arbetsförmedlingen. Har ju blivit utskriven från Jobbgarantin, så jag får inga pengar längre. Och det är ju jävligt viktigt att jag får det eftersom jag har mobilräkning att betala. I år är det verkligen skärpning med jobbsökande och möten. Jag vill ju ha jobb!

Efter arbetsförmedlingen ska jag knalla till H&M och köpa smink. Sen hem och diska och luncha. Sen hem till Linn Möller för lite kvalitetstid. Vad vi ska göra vet jag inte, men lite umgänge har väl aldrig skadat en själ?!

Nej gud, va tönt jag är. Ska bli snygg(are) nu. Ser ut som en snesketen tantmössa.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hoppas du får ett jobb. :)

Fin blogg. ^^

2010-02-16 | 12:48:55
http://rozettiz.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!